Tuesday 21 June 2016

Η μπαλάντα του μετανάστη - the song of the immigrant


Still topical....we recently drove past a refugee hotspot near Doliana, Epirus, home to over 200 people, women with children.

Markopoulos - Lakis Halkias sings the song of the immigrant

Giorgos Skourtis, Yiannis Markopoulos

Σε ξένη χώρα μια βραδιά
εβρέθηκα στα ξαφνικά
με μια φτερούγα στην καρδιά
και με πασπόρτ εργάτη

Δεν ξέρω πώς να περπατώ
και πώς τη γλώσσα να μιλώ
κρατιέμαι να μη τρελαθώ
μα τρέμω και κομμάτι

Ρίχνει και χιόνι δυνατό
μα εγώ δεν έχω ούτε παλτό
στην χώρα μου το μήνα αυτό
γυρνάμε με σακάκι

Αλλιώς μου τα `παν στο χωριό
εγώ δεν ήθελα να `ρθώ
μου είπαν θά `βρω τον χρυσό
και βρήκα το φαρμάκι....



Μανωλις Μητσιας, Αχ Μαρια

Yiannis Logothetis, Loukianos Kilaidonis

Φεύγει το τρένο σαν χελιδόνι
δεύτερη θέση, τρίτο βαγόνι,
να του σπιτιού σου η γωνία
φεύγει το τρένο στη Γερμανία....

Φεύγει το τρένο, στον κάμπο χιόνι
θα μου κρυώνεις που θα `σαι μόνη,
λιώνει η καρδιά μου στην αγωνία
μπήκε το τρένο στη Γερμανία.



EU should relocate 6,000 refugees a month from Greece (EU Observer)


Syrian Blues Song: A Tin Can, A Single String and A World of Sadness


Idomeni, Greece: A Refugee's Lament at the Border

Cate Blanchett leads celebrities in UN video poem for refugees


The tramp on the street - Jack Elliot and Derrol Adams





No comments:

Post a Comment